Bub 2009

Vége a 2009-es BUB-nak

Képek!

Fülöp Péter (Gyerejólesz) képei itt.

Összesített veégeredmény

helyezés név pontszám
1 LOL 600
2 Gyerejólesz 492
3 Hallod 454
4 Detonátor 375
5 AMB 373
6 Freebees 331
7 MUF 313
8 Turul Team 277
9 ELTE 254
10 Hagymás Bab 151
11 Freebees2 141

Kiírás

Az idei Budapest Ultimate Bajnokság három fordulóbol fog állni, és a BUT-hoz hasonlóan csak a haladóbb csapatokat várjuk ide, nem a teljesen kezdőket.
Az első két forduló tavasszal volt, a harmadik ősszel lesz.
Az harmadik forduló időpontja:

október 11. vasárnap 11:00

Megvan a sorsolás

pdf

Tudnivalók, szabályok

  • 5-5 ellen megy a játék
  • nyílt kategória, azaz nincs megkötés a játékosok nemére, korára
  • számolás 10-ig
  • a fordulókon pontgyűjtés a megszokott rendszer szerint. A harmadik őszi forduló végén az összpontszám alapján rangsorolás
  • 3000 Ft/csapat nevezés az egész évre (mindhárom fordulóra)
  • helyszín: Hajógyári sziget (Óbudai sziget), a két fehér sátor egyikének helyén, a Honvéd-dal szemben.
  • részvétel saját felelősségre
  • nevezek csapatot!

Emellett Kezdőversenyt is szervezünk. Részletekért kattints a linkre.

A harmadik forduló végeredménye

3. forduló
1. LOL 200 pont
2. MUF 180 pont
3. Gyerejólesz 164 pont
4. Freebees 151 pont
5. Freebees2 141 pont
6. Hallod 133 pont
7. Turul Team 126 pont
8. AMB 121 pont
9. Detonátor 117 pont

A bajnokság állása

összesítés
1 LOL 400 pont
2 Gyerejólesz 328 pont
3 Hallod 321 pont
4 Detonátor 258 pont
5 ELTE 254 pont
6 AMB 252 pont
7 Freebees 180 pont
8 Hagymás Bab 151 pont
8 Turul Team 151 pont
10 MUF 133 pont

Májusi eredmények

Túl vagyunk a májusi fordulón is. Az eddigi hagyományokkal szakítva most a Hajógyári szigetre mentünk a Margit helyett. Rendhagyó volt az idő is. A két éve tartó szerencsesorozat a szombati Kezdőversenyen még kitartott, és a jóslatok ellenére sütött a nap. A vasárnapi BUB-on viszont már sajnos áztunk egy kicsit. Szerencsére ez nem vette kedvét a 7 csapat körülbelül 50 játékosának. Egyedül az ELTE csapatának fele somfordált el az utolsó meccsük előtt. A mostani fordulón a vidéket a szombathelyi Hagymás Bab csapata képviseltette. Az országos mezőnyben feltörekvő csapatukkal a Budapest bajnokságban erősnek számítottak, negyedik helyen voltak kiemelve. Az áprilisi bemutatkozásuk után újra eljött a Diszkpintyek, nevüket Detonátorra cserélték, és sokat fejlődtek. A megszokott csapatok közül csak a Turul Team hiányzott.

A rossz időben gyakorolhattuk a vizes korong dobását és elkapását, ami nem ment mindig tökéletesen. Ez a forduló egyértelműen nem a leglátványosabbra sikerült, de a pályán lévők mindenképpen élvezték, és sokat tanultak a játékból. Most először hosszabb, 40 perces meccseket játszottunk, így jobban felkészülhettünk a jövő heti ob fordulóra. A legjobb négybe papírforma szerint jutottak be a csapatok (LOL, Hallod, Gyerejólesz, Hagymás Bab). A csoportmeccsek alatt meglepetést keltett a Hagymás Bab erős játéka a LOL ellen. Nagyon szoros meccsen tudtak csak nyerni a címvédő LOL-osok. A Hallod magabiztosan verte a Gyerejóleszt a másik csoportban. Az elődöntőbe nem kerülő 3 csapat is küzdött, főleg egymással. A Detonátor nagy előnnyel verte a kicsit későn ébredő ELTE-t. A Bíró Péterrel (Hallod) felturbózott ELTE pedig legyőzte a kevés emberrel, és új, tapasztalatlan tagokkal felálló AMB lánycsapatot. Az 5-7. hely sorsát végül az AMB - Detonátor meccs döntötte el. A Detonátor győzött, beállítva a végső sorrendet az alsóházban.

Az egyik elődöntőben a LOL győzedelmeskedett a Gyerejólesz felett, a másik meccsen pedig hirtelen halálban a Hallod verte meg a Hagymás Bab csapatát. Az eső miatt az elődöntők után rögtön játszottunk a 3. helyért és a döntőt is. Az előbbi meccset sajnos nem láthattam, de a Gyerejólesz nyert, ezzel ismét a harmadik helyen végeztek. A döntő eleje igen szoros volt, 8-8 -ig fej fej mellett menetelt a LOL és a Hallod. Ekkor megtört a jég, és végül 14-8 -ra nyert a LOL.

A bajnokság állását, a csapatok által eddig gyűjtött pontokat láthatjátok a fenti táblázatban. Az őszi utolsó fordulón dől el a végleges sorrend, néhány dolgot azonban már sejteni lehet. A LOL győzelme már valószínűsíthető, mert tetemes előnyt halmoztak fel a szervezők az első két fordulón. Ugyanígy biztosítottnak tűnik a Gyerejólesz, Hallod dobogós hely. (Persze csak ha mind a három csapat eljön az utolsó fordulóra is.) A 4. helyért a Detonátor, ELTE, AMB csapatok igen szoros versenyben állnak.

Ősszel BUB 3. forduló.
Gyertek el, és hozzatok egy csapatot az őszi kezdőversenyre is!
(Időpont később.)

2.forduló
1 LOL 200 pont
2 Hallod 180 pont
3 Gyerejólesz 164 pont
4 Hagymás Bab 151 pont
5 Detonátor 141 pont
6 ELTE 133 pont
7 AMB 126 pont

Áprilisi eredmények

1.forduló
1 LOL 200 pont
2 Freebees 180 pont
3 Gyerejólesz 164 pont
4 Turul Team 151 pont
5 Hallod 141 pont
6 MUF 133 pont
7 AMB 126 pont
8 ELTE 121 pont
9 Diszkpintyek (Detonátor) 117 pont

Részletes eredmények letölthetők. pdf

Lezajlott az idei év első fordulója. A mezőny talán az eddigi legerősebb volt. Ez főleg annak köszönhető, hogy sok vidéki csapat látogatott meg minket. A visszatérő vendég tatabányai Turul Team mellett itt volt a markazi MUF csapata, és a magyar ultimate élmezőnyében lévő debreceni Freebees is eljött. A szép idő megint velünk volt szombaton, ahol először találkozhattunk egy új csapattal, a Diszkpintyekkel, akik kedvet kaptak a további versenyzéshez. Várjuk őket legközelebb is! Meglepően jól játszott a Gyerejólesz csapata. Térdre kényszerítették a Hallod és a Turul Team csapatát is, és ezzel a harmadik helyen végeztek. A Freebees is igen erős volt, meggyőzően vertek mindenkit. Egyedül csak a végül tornagyőztes LOL-lal nem bírtak, akik meggyőző fölénnyel zsebelték be a 200 pontot az első fordulón.
Köszi, aki eljött! Találkozunk május 31-én, a Hajógyári szigeten a BUB második fordulóján!
Előtte szombaton, azaz május 30-án kezdőverseny a Margitszigeten. Ne felejtsetek el oda is hozni egy csapatot!

Képek:

itt

Kiírás

Az első két forduló tavasszal lesz, a harmadik ősszel.
Az első két forduló időpontja:

április 25. szombat 11:20
május 31. vasárnap 9:00

Mivel a magyar országos bajnokság csak június elején kezdődik, ezért ez a két forduló jó felkészülést jelenthet a kisebb és nagyobb csapatoknak is az első markazi fordulóra, ahol korlátlan számú csapat indulhat.

Tudnivalók, szabályok

  • 5-5 ellen megy a játék
  • számolás 10-ig
  • május 31. helyszín: Hajógyári sziget (Óbudai sziget), a két fehér sátor egyikének helyén, a Honvéd-dal szemben.
  • részvétel saját felelősségre
  • nevezek csapatot!

Archívum 2008

BUB 2008

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License