Egy kis olvasnivaló

Sziasztok!

Gondoltam mindenki olyan lelkes, felrakok ide néhány dolgot, hogy kibírjátok azokat a napokat is valahogy, amikor nincs edzés, legyen mit olvasgatnotok.
Valami magyarul van, valami angolul, helyesen írni egyik nyelven sem tudok. Van amit már elég régen írtam és én sem értek vele egyet, de amire még most is úgy gondolom, hogy úgy van, azt se higgyétek el anélkül, hogy elgondolkoznátok rajta.

Tudom, hogy csúnyák, sok hibával. Talán majd szépítgetem őket valamikor, de nem ígérem.

Hajrá LOL!

hogyan cutoljunk - magyar
Bocs, nincsen benne ékezet, még Angliában írtam.

junk zóna leírás - magyar
Ez az általános 1-3-2-1 zóna leírása. Mi enneg egy változtatását csináljuk, de az top-secret, nem rakjuk fel ide!!!

playbook-szerű - angol
Nem túl hosszú, bőven nem teljes, és igényel egy jó adag angol ultimate zsargon háttértudást. A Frizmis importjátékosainknak írtam EUCR 2010 előtt, hogy tudják mit szoktunk játszani.

esődrillek - magyar
Ez hosszabb, gyakorlatok (drillek) gyűjteménye, amiket már 1-4 emberrel is lehet csinálni. Amikor írtam, akkor még nem voltunk minden edzésen 30-an, de most is használhatjátok, ha kimentek néhányan gyakorolni.
A végén van egy frizbis szótár, azt érdemes lehet átfutni.

indoor ultimate - angol
Néhány tipp miben különbözik a teremjáték a kintitől. Egy spanyol csapatnak írtam, akik életük első teremtornájára készültek sok évi játék után (ezért jó meleg helyen lakni).

Ráadás

szabálykönyv magyarul
szabálykönyv angolul
Na ezt kell bemagolni!

hogyan vetődjünk videó

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License