Wintercel 2011

Regős Ági beszámolója

Az első meccset a LayD1s 2. ellen játszottuk, akiken nem érződött, hogy 2es csapat lennének. Sajnos még nem igazán ébredtünk fel így bár Szusi remekül futott a hosszúkért, Petra és Lilla szórták a hosszúkat, Anna mindenütt uralta a pályát, Orsi szuper passzokat adott, Nóri tényleg mindent elkapott és szépen tovább adott, Ági pedig próbált a korong felé futni, még akkor is, ha lihegtek a nyakába és be volt tojva, az elszántság itt még kevésnek bizonyult. Pedig volt az állás nagyon közeli is, aztán pontok főként a másik oldalon születtek, rengeteg turn volt, mindkét oldalon, de sajnos főképp ez egyik oldalon születtek pontok, így végül LayD's 2. győzelem született.

Ezután szusszanásnyi szünet következett és jött a Cici Catch elleni meccs, ahol ha jól emlékszem 4:4 is volt az állás, minden lehetőség benne volt, de valahogy a LayD's 2 ellen kicsit kifacsarodtunk már és nem úgy ment a játék ahogy mehetett volna. Szusi csinált egy már-már callahan-nek is minősülő korongszerzést, a szépséghiba annyi volt, hogy a mi zónánkban szedte el a támadók korongját és kicsit megzavarta a játékot a szélről érkező férfikék callahan skandálása, így Szusi zavarában letette a krongot, ami (vitatottan) turn-ként lett értékelve és a Cici-ké lett a korong, akik ekkor már nem hibáztak. Valahogy a pontok is azt mutatták, hogy nem teljesen van mindenki a pályán, holott a játék során ekkora különbséget nem éreztünk és mikor az utolsó 5 percet fújták, mindannyian meglepődtünk, hogy így eltelt már az idő. Aztán végül ezt a második meccset a Cici Catch nyerte.
A harmadik meccsre titkos fegyverünk érkezett és csokival kekszel feltuningolva azt hiszem nevezhetem okos játéknak, amivel taroltuk a LayD's első számú csapatát. Utólagos megbeszélésünkön egyértelműen a másik 2es számú csapatot találtuk erősebbnek, de a lényeg az, hogy a harmadik meccsre meglett az összhang!!! Hiába pakoltak ránk zóna védekezést, a 3 handlerből és 2 futóból álló felállással nem tudtak mit kezdeni és a támadásaikkor is sokszor levédekeztük (Lilla handblockja), elvettük a korongot. Iszonyú nyugodtan, pontos passzokkal általában bevittük a korongot a zónába és gyűltek a pontjaink. A magam részéről próbáltam védekezésnél az erősebb-gyorsabb játékosokon hatékonyan védekezni, hogy tapasztaltjaink esetleg korongot szerezhessenek, úgyhogy eléggé kifutva-lefáradva ért a meccs végét jelző sípszó. Minden esetre Lilla és Anna pontgyároskodtak, Nóri-Lilla-Petra-Orsi-Szusi remekül pont jókor pont jó helyre passzoltak és mindenki futott összehangoltan. Ezt a meccset mi vittük, már nagyon ott volt az ideje…

Az utolsó meccs kicsit ambivalensre sikerült nekem, azt megjegyeztem örökre, hogy előre nem sajnáljuk az ellenfelet, lásd kicsik, tapasztalatlanok, ne vegyük el a kedvüket… Aztán ez első ütközés és letaposás után már másképp láttam a helyzetet. Nagyon fiatal csapat volt az ellenfelünk, az átlag életkor olyan 16 év lehetett, roppant lelkesek, roppant bizakodóak és olykor aggresszívek is voltak. Szórták a blade és hammer-öket, még olykor viszonylag pontatlanul, így a Bambi jóval tapasztaltabb tagjaival nem sokra mentek. Folytattuk az előző meccsen hatékony okos játékot, kicsit már kifutottuk magunkat, így nagy futásokra már nem voltak jellemzőek, de átgondolt pontos passzokkal remekül megoldottuk a helyzeteket. És nyertünk is, ahogy a nagy könyvben meg volt írva :). A végén még szerettek volna velünk játszani, csak úgy, versenyen kívül, de aztán erre majd máskor kerülhet sor…
Az, hogy vittük a Spirit díjat, eléggé igazolta, hogy van mit keresnie a csapatnak a pályán és remélem is, hogy fogunk is mit keresni. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam veletek, utólag köszönöm, hogy Petra megtörte a babonám és felcipelte kezdő pontra, hogy Lilla, számomra a nyugodtság mintaképe rám rivallt, hogy agresszívebben játszak :))) és a soksok többi tükröt, amik révén remélem, hogy majd akár sokkal jobb is lehetek. Amire egész biztosan nagy szükség van, az a részemről már másfél hónapja kihagyott hétfői lányedzés, amit már most, aligvárok!!!!!

Petra már mindenkit jellemzett 1-1 mondattal, így azt nem teszem, ellenben még egyszer köszönöm, hogy veletek játszhattam, mindannyiótoknak Nagyon Boldog Karácsonyt így utólag is és Csodás, pont olyan Új Évet, amilyet akartok!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License