Kezdj el nálunk frizbizni!

(Olvashatsz még leírást a csapatról angolul is, vagy nézd meg mi is az az ultimate frisbee)

A LOL csapata 2004-ben alakult. A lelkes junior csapatként induló LOL azóta Magyarország egyik legkompetitívebb csapatává fejlődött, miközben sikerült megtartanunk a csapat jó légkörét, baráti hangulatát. A LOL-on belül több csapat létezik, és éppen ezért szinte mindenki megtalálhatja itt amit keres az ultimate frizbiben. Férfi és női csapatunk is jár komoly versenyekre, illetve tagjai több csapat összevonásából létrehozott elit alakulatoknak.
Lányaink többsége edz és versenyzik a Huntimate országos női csapatban, fiúink pedig a debreceni Freebees-zel karöltve alkotják a Lézer Pávák csapatot. Mindkét csapat az Európai Bajnoki Sorozat rendszeres résztvevője.

Utánpótlás csapatunk a LOL TR (Tehetség és Rekreáció) pedig egész évben szeretettel várja az újoncokat!

A lényeg, hogy sok kisebb versenyre járunk, ahol nem kell csúcsatlétának lenned, vagy heti 3-szor edzened, hogy benne legyél a csapatban. Ugyanakkor ha többre vágysz, és szeretnél sportolói hozzáállással komolyan foglalkozni az ultimate-tel, nálunk arra is van lehetőség.

Nézd meg hogyan vannak éppen edzéseink.

Szeretettel várunk mindenkit! A fiúkat is, a lányokat meg végképp! Ne legyél szégyellős, írj nekünk!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License